deryaikov__ Hanımlar lütfen cevap veriri misiniz🥹 7 aylık bebeğim var emziriyorum ve gebe olduğumu öğrendim sütten kesmeli miyim hemen ? Doktorlar dahil herkes farkı bir şey söylüyor kafam çok karışık 🥴
Mlkbskc deryaikov__ ben kesinlikle kesilmemesi taraftarıyım.doula aslı var onu takip edersen o harika bilgiler veriyoe.hatta bebegin çok şanslı 2. Kez kolostrum dan faydalanmış olacak
0192eoekdm deryaikov__ benim doktorum hamileliğin 6.ayına kadar emzirebilirsin demişti artık 6 aya girmeme 1 ay kaldı oğlum da 2 ay kaldı 2 yaşına girmeyi, artık kesiyorum sütten kesmeyi
deryaikov__ edadm bana kalırsa emzireceğim zaten ama o kadar çok çevre baskısı var ki emziriyorsun zehirlenecek, senin yüzünden zayıfladı vs.
BUSE1707 Bende aynı şekil 7.5 aylık bebeğim var 1.5 aylık gebeyim doktorum gebeliğin 4. Ayına kadar emzirebilirsin dedi
deryaikov__ BUSE1707 çocuk doktoru gebeliğim 6. Ayına kadar verebilirsin dedi kadın doğum 4. Aya kadar dedi sağlık ocağındaki doktor ise hemen kes dedi ne yapacağımı bilmiyorum
BUSE1707 deryaikov__ Bana da kadın doğumcu 4 ay defi yavaş yavaş başlıcam zor olacak ama Allah yardımcımız olsun.
aogoya deryaikov__ benim yengem o şekilde olmuştu yeğenimi 7 Ay kadar normal emzirdi sonra tek memeden emzirmeye devam etti k diğer memede gelecek olan bebeğe hazırlık yaptı emziren anne olmasına rağmen o diğer memeden yeğenim ilk emziğinden şeffaf gibi olan süt geldi o ilk süt dediğimiz bu konuyu çok araştırmıştı oda