Senacnl Kızlar heyecanlıyım ve korkuyorum bıçak altına yatmaya içim kıpır kıpır bebişkomla kavuşucaz ama stresim var ameliyat yüzünden spinal olucam bu arada Dua eder misiniz
yagmurvs İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏 benim de 10 günüm kaldı sizi çok iyi anlıyorum ama bebeğe kavuşacak olmanın heyecanı daha ağır basıyor içinizi ferah tutun siz de 😍🥹