Bebissk0 gümüş kapak almanı öneririm cok kurtarıcı hiç yara olmadi göğüslerim, hastaneye gitmeden evde kayısı hoşafı yapıp götür hem süt artırıyor hemde gaz çıkarmana yardımcı olcaktır bol sıvı tüket kabız olmamak icin . İlk kalkış biraz acılı oluyor sonrası kolay yürüdükçe iyileşiyorsun