1 haftadır hastayım kaç kez acile gittik tedavi uyguladılar bilmiyorum. Tam iyileşmişken gece biranda titreme üşüme geldi sonrasında kafamı asla kaldıramadım ilaçlarımı aksatmıyorum artık kafamı duvara vura vura ağlıycam. Kasıklarımdan aşağı bacağım öyle çok ağrıyor ki üstüm ateşli grip altım bacaklarım kopacak şekilde ağrı. Doğum sancısı değil biliyorum ama dayanamıyorum artık eşimi bekliyorum akşam tekrar gidicez ama yaşayan var mı. Her gittiğimde bebek iyide olsa muayene ediyorlar tüm hastaneyi gezdiriyorlar bıktım artık nefret ettim hastaneden 😭