Zor ama harika bir erkek cocuk büyütürken 2.bebişimizi aynı zorlukları yasamama ümidi,kız evladın tadına varma hevesiyle kız fiye beklemiştim.Herkes bir agızdan saglıklı kız olsun diye çok dua etti sonuç 2.erkek:)) oglum asırıı mutlu oldu kendine kardes mi yoksa suc ortağı gelecek diye mi bilmem:))
Ama sanki bir kusur bir ayıpmıs gibi bu da mı erkek,tüh kız olsaydı (3.cocuk düşünüyormusuz gibi hadsizce) 3. Kız olsa bari,erkek çocuk rvde beslenmez,erkek çocuk pişmanlık gibi terbiyeyi aşan çok seye şaka adı altında maruz kaldım.Gerçekten tepkimi gösterdim.Rabbim evlatlarımızla huzurlu sağlıklı hayırlı ömürler nasip etsin