Burcuuzunnn 23 Mart’ta kontrol diye gittiğimde bende sezaryen oldum, belden uyusturdular inanın hic korkacak bir şey yokmuş siz sadece sakin olun olumlu düşünün. Bebeğinizi size getirdiklerinde koklayıp optugunuzde çektiğiniz tüm ağrılar sızılar geçiyor ve sadece onu dusunuyo oluyosunuz. Sütüm gelecek mi olacak mı diye hiç düşünmeyin ve hayırlısıyla meleginizi kucağınıza alın 🌸💜