Haticesura Hanımlar merhaba, 6 haftalık gebeyim kasık ağrım arada da sırt ağrım dışında hiçbir belirti yaşamıyorum ilk gebeliğim olduğu için de mide bulantısı baş dönmesi vs ne zaman başlıyor bilmiyorum ya da hiçbir belirti olmaması da normal mi
Minigininannesi Haticesura hiç bir belirti olmaması normal endişelenmeyin herkesin hamileliği kendine özgü olmalı olacak diye bir şey yok içinizi ferah tutun umarım yaşamazsınız kızımda yasadim mide bulantısı kilo veriyordum sürekli.
Firdevs1202 Haticesura 10 haftalık oldum ağrılarım dışında bulantı vs olmadı bende tedirgindim acaba sorun mu var diye kişiden kişiye değişiyor🌸
Aylanursu Haticesura Şuan 7+0 hamileyim benimde hiçbir belirtim yoktu kasık agrımdan başka ama dünden beri gördüğüm herşeyden tiksiniyorum çok normal yani herkesde aynı belirtiler vermiyor içini ferah tut
eylulmihrasmom Haticesura bu kişiden kişiye değişkenlik gösterir 5.haftamda felaket kusma başladı şu an 10.haftadayım hala kusuyorum. kasık ağrım oldu göğüslerim şişti bu kadar
Bernasltn Bende 7. Haftaya girdigim gibi kusmayla birlikte kendini hissettirdi bende ayni sekilde hic belirtisizdim aksine cok rahattim
mujdeli Ben 8. Haftadan itibaren mide bulantısı yaşamaya başladım 15. Haftaya kadar devam etti şu an 17+2 tamamen bitti çok iyiyim sadece kasık ağrım oluyor ani kalkınca doktor normal dedi. Kişiden kişiye değişiyor belirtiler belki de hiç bulanmayacak mideniz
Momnm Haticesura Benim hamilelik boyunca kusma mide bulantısı yok bayılma ayılma falan bir şey olmadı 😂😂her hamilelik size özeldir korkmayın şanslı bile hissedebilirsiniz
Kaderrhamza Haticesura normal canım ben oglumda hiç hamile gibi degildim sadece karnım büyüdü hiçbir belirtim olmadan 🤣
Haticesura Ya ilk hamilelik olunca insan herşeyi takmaya başlıyor aslında böyle bulantı, baş dönmesi olmazsa güzel gidiyo da olmayınca acaba dedim birşey mi var ama olabiliyormuş demek ki
Yazgulu62 Benım bıraz tıskınme cok az bulantı falan oluyo bazen yemek yemek bıle ıstemıyorum hafıf kasık agrım var bıdeee goguslerım agrıyo baska bısey yok ❤️
buusur Belirtiler kişiden kişiye değişiklik gösterir hatta kiminde hiç olmaz keşke bizde rahat geçirsek😊 Ben ilk öğrendiğimde üç gün kasık ağrısı çekmiştim 6. Haftada bulantılar başladı biara geçmişti yine başladı iştahsızlık da var hasta gibiyim göğüslerim de patlayacak sanki