Kadriye_Aksoy 3 haftayı aştı ve bu sıcak basmaları, terlemeler vs. sıkıntılar arttı zaten uyku problemi de yaşıyorum ağırlaşmaya başladım. Aranızda yaşayan varmı sizce neler yapabiliriz? 😶
Girl_boys Kadriye_Aksoy 35 haftalık olduk elim ayağım yanıyor nefes daralması aşırı terleme bunalma bel ağrısı baş ağrısı kramp herşey mevcut😐
Seherfurkan2780 Kadriye_Aksoy daha 5 haftalığım gece uykuya geçiş durumum zorlaştı erken başladı diye düşünüyorum 😅😅ama terleme ayak yanması felan olmuyor tam tersi üşüyorum ben
Kadriye_Aksoy Girl_boys çok zor yaşamı kısıtlıyor😐 bizde 29+4 olduk bazen bunalıyorum bazen de annelik kolay değil diye kendimi avutuyorum🥲
_yfs_ Girl_boys 31. Haftadayım bende bende bende böyleyim 😔sıcak basması üç haftadır var şimdi daraltıyor artık kaynanamla beraber yaşıyorum o da üşüyorum diye her kapıyı kapatıyor 😀 bir odada duramıyorum
Virgohome 30 haftalığız aynısını yaşıyorum hele hiç yatamıyorum Üstümü açıncaya üşüyorum aşırı dengesizce durum yaa
Zmrt2208 32+4 olduk aynı durum bende de var ayaklarımın altı yanıyor alev alev sıcak basıyor terliyorum nefesim sanki yetmiyor gibi hissediyorum gece uykusu çok zor
2kidsmom_ Haftamdayım. Bu hafta başladı sıcak basması terleme, nefes yetersizliği uykusuzluk, bel ağrısı çabuk yorulma. Bu haftaya kadar gayet iyiydim bir anda noluyor noluyor diyorum. İnşallah doğuma kadar bu kadar zahmetli geçmez. Ama bebeğimin hareketleri sanki az hissediyorum. İlk hamileliğim, normal mi?
Kadriye_Aksoy 2kidsmom_ normal zamana göre mi azaldı hareketleri yoksa böyle miydi? Mesela ben çikolata,su içince biraz vakit geçsin hareketlerini kontrol ederim öyle hissedince
Kiraz13 Ben de 37. haftamdayim. 28. haftadan beri el ayak yanması, terleme , kramp ve uykusuzluk yaşıyorum. Kar yağıyor ben cam açık yatıyorum resmen.