Dikkatbebekvar Benimki gündüz hareketli gece sakin galiba doğunca da öyle olacak uyutacak anasını geceleri🤩
busraydnc Dikkatbebekvar benimde böyle 37 haftalığım daha hiç gece tekmesiyle veya hareketi ile uyanmadım inş doğunca da öyle olurlar 😁
Sevval0308 Dikkatbebekvar ben 25 im o şekilde sizinki daha büyükmüş maasallah barekallah bence sizinki kesin artık 😅😅gece yatar gündüz kalkar bir cücük olacak😍😂