Sehersngl kızımın kaldığı yenidoğan yoğun bakımda bi bebek bu yüzden kalıyor yanlış yönlendirmek istemem doktorunuz daha iyi bilgi verir fakat o bebek beyninde kist görülmüş 2 haftadır oradaymış yarın taburcu olacaktı geçici bi durum demişlerdi sık rastlanan erken doğum komplikasyonlarından biriymiş inşallah sizin bebeğinizde tez zamanda iyileşir geçmiş olsun çok ❤️