Slaedz benim kızım 1 gün kiüvezde kaldı sonrasında 1 gece 2 gün kaldık anne uyum odasında. Normal hastane odası yalnızca uyum için gelenler oluyor. Benim odam 2 kişilikti ama başka kimse yoktu şansıma😂 sabah telefon geldi gelin diye o gün boyunca ve gece orda kaldık ama kilo verdiği için ertesi gün akşama kadar bekletti doktor eğer kilo almasaydı kilo alana kadar tutanaklarını söylemişti. Çok şükür ertesi gün 60gr aldığı için taburcu olduk