MerveO25 cansualisa demek ki indirim ürünlerde kullanılmıyor. Gece sahur kuponu oluyor onu bekleyin. Tüm ürünlerde geçerli oluyor o 250/100 ve 300/120 oluyor genelde ve her gece oluyor
Eylulmom_ cansualisa dur bende bir küpün bakim varsa atayım ama sepetinde indirimli ürün varsa kupon kabul etmiyor
onehappymoom Prensannesiiiiiii oluyor indirim yada kupon kullanarak aldıysan o fiyat üzerinden ücreti veriyorlar geri
onehappymoom cansualisa kullanmaktan değil kuşum bazılarının kenarında dikkat et 2 al %5 3 al %10 yazıyor onlar indirim ve kampanya olduğu için sepette düşmüyor çok al az öde kampanyasında da geçmiyor
onehappymoom Prensannesiiiiiii evet 50tl olan ürünü indirimle yada kuponla 35e aldıysan 35 TL veriliyor