dilos011 Ogluşum gayet iyi çok şükür yüzünü falan göstermiyor zaten artık arkası dönük oturuyor🤭doğum ücretine gelince 6.400 fiyat verdi inşallah indirim yapar öyle heyecanlandım ki soracağım herşeyi unutup çıktım odadan rabbim sağlıkla almayı nasip etsin bebeklerimizi kucagimiza öyle de böylede olsa doğuracaz🤭🤭🤭