Serpilali01 ersin beye gidiyorum en başından beri doğum da orda olacak büyük ihtimalle de hastaneden ben pek memnun değilim herhalde doğumda tek oda verecekler dimi 7 bin doğum desek sezeryen olacağım için en son askeri ücretten önce 6 bin demsiti galiba doğuma yakın detaylı konuşuruz demişti ersin bey