mylittlebabym senin bu dönemde stresten uzak durman lazım. İlk zamanlar süt o kadar kafaya takılıyor inan ki büyüdükçe bakıyorsun yetiyormuş meğer stres yaptığına bile değmiyormuş. Sadece bebeğine odaklan, ona yetebildiğini bil. Her huzursuzluğu açlık değil annesi sen kendi sütüne güveneceksin ki artsın. Gün gelecek stok bile yapacaksın. Ben 15 günlük lohusayken inan bana 60 cc bile hayaldi.. 15 çıksa seviniyordum. O yüzden sütün az değil merak etme🫶