Basak3417 Bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum kontrolde de yan yatıyordu bu haftalarda bebeğinizin yan yattığını gördünüz mü
tanritanir Bebeğiniz doğum pozisyonu alıyor benimde ilk tersti 25.haftada yan gördük şimdi 33.haftamdayim doğum pozisyonuna girmiş bende aşağıda hissediyorum sürekli hareketlerini suyumda fazla benim normal dedi doktorum
Basak3417 Baya korktum bende aşırı aşağıda geliyo hareketleri erken doğumu tetikler mi diye tedirgin oldum