Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim 1 saat olmuştur heralde tuvalet çok sararmış diye bilmeden çamaşır suyu ve porçoz döktüm ikisini birlikt ama dökünce hemen çıktım kapisinida kapattım hafif kokusu burnuma geldi ve eşime de böyle yaptım deyince zehirler sen ne yapıyorsun dedi kapısını bir daha açmadım. Eşim gelince yikayaack acaba bebeğime bir zararı olur mu çok korkuyorum lütfen yardımcı olur musunuz başına gelen oldu mu