Kızlar şimdi bu uygulamayı kullanıyorum ekimin 28i son adet tarihim kasımın 26si doktora gittiğimde 1 aylık hamilesin dedi cuma günü 22 haftalık olacak 6 aya gireceğim değil mi ekim ayını da sayacagız hesaplarken haziran sonu temmuz başı çıkıyor ama uygulamaya göre ağustos gözüküyor doğum bi türlü anlamadım anlayan varsa anlatabilir mi