tanritanir 29 yaşındayım ilk bebeğimi kaybettim 2.cocugum olcak inşallah 3.gebeligim 33.haftaya girmek üzereyim aşşırı sitresliyim sezeryan olucam inanılmaz tırrrsıyorum😵💫
[silindi] tanritanir ayyy canım benim inş sağlıkla kucağına alırsın gönlünü ferah tut inş dualarla geçirirsin bu günleri 😊 kim bakacak doğumdan sonra
Tusemciiim Mrlsoykrn seninle aynı yaşta olup ilk bebeğime hamile olmam hahshhsh Geç mi kaldım naptım ben 😅😅
Aynr1380 [silindi] 50 kilo ile hamile kaldım 🤣🤣doktor da dedi böyle zayıf hamileler en sevdiğimiz dedim ben hiç sevmiyorum kilo almak istiyorum 😂beni bi zayıflar anlar
tanritanir Aynr1380 sen yine 5o kiloyla hamile kalmışsın ben 42 kiloyla kaldım doktorlar zayıf hamileler daha iyi diyo ama bende hep kilo almak istiyorum işte 😅
[silindi] tanritanir ay ne güzel bana bakanda yok anam çok yaşlı hasta kaynanamı zaten ben istemem sezeryan olsam parayla birini tutarım öyle de yalnızım 😢
Aynr1380 tanritanir canım bu 3. Gebeliğim 50 kilo ile ilk gebeliğim 43 kilo ile ikinci gebeliğim 47 kilo ile 🤣 ama evet zayıflarım bebek gelişimi de kendimden yola çıkarak söylüyorum daha güzel benm çocuklarım 3.500 3.600 doğdu ve uzun boyları vardı
Asillll16 [silindi] bende 3. Ye hamile olduğumu öğrendim. Sürpriz gebelik oldu ve ben de aynı şekilde çok gencim çok erken diyorum. İkinci bebeğim henüz 10 aylık
Ayytacc [silindi] 24yasindayim 3cocuk annesiyim bende dusunemiyordum herkes uzume bakiyor 3cu cocuk diyince
[silindi] Ayytacc ay en gencimiz de sensin canım kaç yaşında evlendin ? üç çocukla nasıl baş ediyorsun ?
Esk-26 36 yaşındayım ilk gözağrım kızım cennet 11 yaşında👸🏻oğlum Nihat Enes 7 yaşında👨🏻🦱32 haftalık hamileyim kızım👶🏽olacak nasip olursa