35+3 haftaligim, nstde cok hafif sancilar goruldu, doktorum su anda onemli olmadigini sıklaşırsa gelmemi söyledi ancak ben ne başını ne sonunu hissetmiyorum. Gün içinde karnımda sertleşmeler ve ağrılar oluyor ama hiç anlamıyorum ki, siz nasıl hissettiniz? Sancının sıklaştığı nasıl anlaşlyor