Merhabalar canlar 🌺 14 haftalık ultrsonum bunlar gittiğimde özelde kendi doktorum erkek benziyor dedi çıkıntısı vardı gösterdi 11 hastalıktan belli onun kanıtında. 15+2 olduk dün biraz kötü olunca tehlikem var düşük özel bi mahalle kliniğine gittim bana bi kızın olacak dedi hatta detaylı iyice gösterdi kesinlikle kız dedi ben şimdi hangisine inanacağız ultrsonu siz neye benzettiniz böyle bişeyle karşılaşan oldu mu değişmiş midir cinsiyethttps://mutluresim.com/images/2023/03/29/VKXZX.jpg

