Merhabalar arkadaşlar. Ben evlenmeden önce de sonrada çok kez muayene oldum ve hiçbir doktor polikistik olduğumu söylemedi. Bugün rutin bir muayenede doktor sağ yumurtada polikistik var dedi gösterdi bende gördüm minik minik yuvarlak görünümü. 6 ay öncede muayene olmuştum herşey normal görünüyor demişti profesör doktor. Hormonlarım, adet döngüm, yumurtlamam vs herşey normal. Sonradan böyle bişey olmuş olabilir mi ?
Doktor gebeliğe engel değil sağ tarafta çok önemli bişey değil dedi.
Bu arada reglimin 5. Günüydü. Folükülleri polikistik olarak görmüş olamaz dimi ? Aklım çok karıştı açıkçası.