deryaumay20 Kızlar kendinizi kasmayın anlık 10 sn dişinizi sıkın yeter evet can yakıcı ama abartılacak kadar değil benim maalesef açılma yokmuş yattım bekliyorum dualarınızı eksik etmeyin 🥲
tubimom deryaumay20 o varya o kızımda beni benden aldı acile gitmiştim doktor bide stajyere yaptırdı öyle bir canım yandiki unutamıyorum onu
Ftmssnle deryaumay20 kaçıncı haftada yapılıyor allttan muayene ben 39.hafta oldum hala alttan muayene yapılmadı merak ediyorum
AhuMtl deryaumay20 evet ya bende dün gece yüksek tansiyon diye gttim 36+5 iz baktılar alttan acımadı ki normalde ilişkiye girerken bile zorlanıyorum ilk girişte zaten jel kullanıyorlar hiç kasmayinca acımıyor ama tabi kişiden kişiye değişiyor.
Kahyaasena tubimom iyi doktorun gırtlağına yapismadin o anki can acisiyla o doktora neler yapardim varya
tubimom Kahyaasena şimdi gitmiyorum acile o zaman cahillik işte her gittiğinde alttan bakıyorlar isteğe bağlı olsun ya doğumun acısını bile unuttum o aklımda hep
deryaumay20 Ftmssnle bende olmamıştım canım 40. Hafta da sancı çıkınca oldum devlet hastanesi genelde öyle yapıyor
Kahyaasena tubimom ben gitmiyom acile develt Hastanesi’nde ki kadin doğum doktorum benim arkadaşım onu ariyorum özellikle o gelio bakıyor bana
tubimom Kahyaasena çok iyi denk gelmiş valla sizin adınıza sevindim bende daha gitmedim hiç bunda Allah düşürmesin 😄
Kahyaasena tubimom bi tekme vuramadin mi o can havli ile babasini mi ariomus icerde elini ceviryo manyak ya
tubimom Kahyaasena cahillik birşeyden anlamıyoruz bide devlet ya dogumda acile gittiğimde kadın doktor vardı çok Kibardi bu da bana ders oldu doktorumda çok önemli bişey olmadıkça gelmeme gerek yok burda olursam da beni bul dedi sağolsun çok iyi