Merhaba arkadaşlar ben aralıkta dış gebelik geçirdim ondan önce de düşüğüm var genetik testi verdim biraz kan pıhtılaşması çıktı doktor gebe kal ondan sonra her ay iğneye başlıcaz dedi bu iğneyi sigorta karşılıyor mu devlette yaptırsam olur mu özeller çok pahalı bilenler yardımcı olursa çok sevinirim