Soru başlığı biraz tuhaf arkadaşlar kabul ediyorum ☺️ ama aşılama yaptıracağım bu ay. İlaç kullandım ve dün adetin 11. Günü kontrole gittim. En büyük yumurtam 12 mm olmuş. Doktor beklediğimden küçük dedi. Daha önceki yumurta takiplerimle kıyaslayınca bana da küçük geldi. Bu yüzden ya büyümezse diye korktum açıkçası. Bunun gibi bir durum yaşayan var mı?
Cuma günü yani adetin 14. Günü tekrar kontrole `gideceğim. Bu 2 günlük süreçte ne yesem ne yapsam yumurtam büyür? Ananas, incir tüketiyorum bunların faydası olur mu? Yada sizde işe yarayan başka bir şey.
Tecrübelerinizi rica edeceğim ☺️🌸