ayse12348 çamaşır suyu normal zamanda bile çok zararlı hamileyken daha çok. Mumkunnoldugunca solulamamak lazım. Bende hamileligimden beri uzak durmaya çalışıyorum. Ya eşime yaptırıyorum ya da yaparken maske ve havalandırma ile kendimi korumaya çalışıyorum. Mümkün olduğunca az kullandım zaten 3 4 olmamıştır.