YnSbL Folik asiti kaçınci haftaya kadar kullandiniz kizlar . 6 haftalikken kullanmaya basladim sanirim biraz gec basladim. Şuan 12+4 um ama bir sonraki randevumda bir hafta sonra doktorum bi bilgi vermemişti. Yardimci olursaniz bebisimle çok sevinicez😍😊
origin7 YnSbL YnSbL 12.haftada doktorum biraktirdi canim. Gebelikten once de kullaniyordum. toplam 7-8 kullanmisimdir yani Suan duosvit dha ve kan ilaci kullaniyorum
Pinaryyim YnSbL canım bn gebelikten önce başladım 12.haftalıken ki randevumda demir ve kan ilacı verdi folic asidi brak dedi
Biology26 YnSbL şuan sadece folik asit kullanıyorum 3.aydan sonra bişey vericek mi bilmiyorum bakalım. Bende hamile kalmadan 1 ay önce içmeye başlamıştım
Esmaa Selam canim ben 3haftamda kullandim simdi 22 haftadayim doktorum dedi kutarsin icme daha cunki vitaminlerin terkibindede folic asit var ben aldigimda 120 tane idi
Fatma Bende Şuan 20 haftadayım.ilk üç ay kullandım ama ben hamile kalmadan 1 ay önce başlamıştım. Şimdi de multivitamin alıyorum
Fatma Bende Şuan 20 haftadayım.ilk üç ay kullandım ama ben hamile kalmadan 1 ay önce başlamıştım. Şimdi de multivitamin alıyorum
Seda-HakanNaml İlk 3 ay kullandım daha sonra doktorum ocean mumy die bir vitamin verdi onu kullanıyorum 17+4 olduk
YnSbL Bu durumda bende içmesem daha iyi sanırm. Haftaya gittigimde detayli olarak sorucam doktora. Cok sağolun kizlar yardımcı olduğunuz için . Hepinize bebislerinizle cok sağlıkli hayırlı günler diliyorum 😊🤗🤗