Merhaba kızlar
Dün doktor kontrolüm vardı doktor bebek çok aşağıda dedi erken gelebilir dedi
Bugün vajinada zonklama ağrı yaşıyorum ve bacaklarım çok ağrıyor dogum belirtisi mi acaba bu arada bu ikinci dogumum olacak ilk de sezeryandi bu da sezeryan olacak ama bu biraz erken olacak galiba korkuyorum bilenler yazarsa sevinirim