gzmwe Erkek bebeklerde böbrekler hep bir tık mm olarak büyük olurmuş 37haftalığım 8mm olarak ölçtü doktorum birşey olmaz ama yine de doğumdan sonra tekrar ölçtür demişti, böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
Benas Benm de detaylıda 4.7 çıktı bi rık yüksek dedi ama ya doğuma kadar ya da sonra geçer dedi ama takip etmelisin dedi