Birşey soracağım dün üçlü tarama testinde sonuç yüksek çıktı ve doktor down sendromlu olma ihimali olabilir dedi amniyosente sıvısı almamı önerdi ama riskli olduğu için ben istemedim. Sizce Down sendromlu olabilir mi ? Beni çok korkuttu olsa da olmasada dogurmayı tabiki düşünüyorum yinede bundan sonra özele gidip baktirmayi da düşünmüyor değilim. Bana akıl verirmisiniz bu durumu yaşayan oldu mu aranızda?