Sarperinannesi
[bilinmeyen] biz 37 de başladık, ptesi 3. Defa olacak
Birsenvergili
[bilinmeyen] normal olarak 37-38 haftalar ben 35 +6 da oldum
Mervebtnrr
[bilinmeyen] 37 haftalıgim bugün olucak çatı muaynem🙈
Mervebtnrr
[bilinmeyen] herkeste olacak diye bise yok benim canım çok acıdı çığlık attım kendimi kastigim için sezeryan olcam canım ona dayanamadım anladm yapamayacağımi
Denizkizi
[bilinmeyen] benim doktorum 39+1 de yapicakmis dogum zamani hemen hemen ..
Mervebtnrr
[bilinmeyen] aynen öyle canım ama elde değil ki kasmamak sen sen ol kasmamaya çalış
Zozi
[bilinmeyen] benim 40. Haftada oldu.kısa sürdü ama agrılıydı.kasıldım o an.