Kızlar adetim 2 gün geçti normal hastayım doktora gittim beta verdim ilaç öncesi ne olur ne olmaz diye 1.33 çıktı. Kahvereng damla damla lekelenmem oldu. Kasıklarım haff ağrıyor. Normalde kahvereng lekelenmemden sonra adet olurdum . Sizce ne yapayım?