gizemtsgn Merhaba ben illa kuranda geçsin diyenlerden değilim fakat anlamı güzel olsun ve dinen anlamı hoş olsun istiyorum ve 33 haftalık gebeyim adına Elisa koydum fakat gayrimüslim ismi diyenler var fakat cennet kapısında bekleyen melek demek anlamı ve haz zekeriyyanın esının adıymış bilmiyorum sizce nasıl ?
Pembesarelle2 gizemtsgn Bu hakkında bilgim yok fakat çevremde Elisa ismini koyan bir çok tanıdığım var 🌸
Taskaya96 gizemtsgn insanların ne dediğine takılma canım önemli olan senin içine sinmesi ben kızımın adını eva koyacağım anlamı havva yaratılan ilk kadın demek benimde ailem hiç beğenmedi 😂 ama benim bebeğim benim kararım
Burcum gizemtsgn Kızım olursa Karen ismini düşünüyoruz. İngiliz ve Arap kökenli olarak yazyor. Ama anlamı güzel olduğu için cais isimler arasında. Anlamı güzelse koyulabiliyor. Anlam önemli olan.
1Gozde1Yusuf- Burnumageliyoduslkmsn zaten bu son zamanlar da yok Asel cennet de ki bal agaci aslinda sadece bal :) yok cennet bahcelerinin adi 😄 google sayesinde turedi niye bilinmiyodu daha önce mâdem 😄
Buseaelisa 4 yaşında kızım var ve ismi Elisa Kuran da geçmiyor ama anlamlar güzel Anlam : Cennet kapısında bekleyen melek Anlam : Mina dağında açan bir çiçek Anlam : Allah’ın sözü emri yemini Anlamına gelmekte anlamı güzel olduğu için konulabilir bence Kaynak:onedio 🌸
Burnumageliyoduslkmsn Buseaelisa canım birinci seçenek yanlış cennet kapısında bekleyen meleğin adı Rıdvan
Nnanaa Bütün isimler cennette kapı,ağaç,çiçek 🤷♀️ kötü bi anlamı olmaması yetiyor illa kuranda geçmesine gerek yok diye biliyorum
Aynenkanka gizemtsgn elizabeht’in kısaltması diye biliyorum ben de cennetle bi alakası yok. Bir isim analizi sayfasında görmüştüm
Dark gizemtsgn isim bence güzel, araştırdığımizda Elisa ismi Hz. Zekeriya (a.s.) ’ın eşinin ismi olarak geçiyor. Kötü bir anlamı yok gayet hoş
Asli1923 Ben türkçe isim seçmeye özen gösterdim. Anlamı iyi olduktan sonra caiz olmaması için bi sebep yok 😊
Kubrarmz Bende kızımın ismini elisa koyacağım . Babamlar Kuran’da geçmiyor yok Türkçe isim değil . su bu dediler. Ama anlamları gayet güzel . Eşimle bu isme karar verdik . ❤️