
Gebe_hanim Gebelik gözükmüyor 5 ve üzeri olması gerekiyor diye biliyorum
Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz bilgisi olan biri söyleyebilir mi
Gebe_hanim 0.100 değer değil mi? Gebelik yok bu değerle. 5 ve üzeri Olması lazım
Canım maalesef yok :( 0.100 çıkmış değerin üzmek istemem seni ama negatif :(
dilosciko arkadaşımın değeriydi üzüldüm ya teşekkür ederim ❤️
anneoluyorm_ teşekkür ederim tatlım yokmuş 😔