ahmetsalim17
Herkese hayırlı sabahlar. Bugün ikili test sonucunu alamayan gideceğim ama dün geceden beri kasıklarm çok ağrıyor doktorA soracağım ama sizzdede oluyor mu hani ilk haftalarda normalde şimdi 14 haftalık sanki adet olucakmisim gibi ve korkuyorum :( başına gelen varmı bu arada rahim içinde kanama vardı onda küçülme olmuş biraz o yüzden de tedirginim