Miya-m Gebelikte kansızlık yaşayanlar nasıl besleniyorsunuz , ne vitamin kullanıyorsunuz :) sabah aç karnına Demir ilacımı içiyorum ama yine de kanım düşük .
2309 Miya-m 28+2 yim benimde düşük hap da kullaniorum pekmez de denedim ama yok ebe ciğer ye düzenli iyi kan yapar dedi normalde asla yemezdim ama bu hafta yedim artık bebek için
mervesercandemir Miya-m benim kan değerim yoktu resmen. Doktor hamile olduğuma inanamamıştı. Kesin kaybederiz bu kan değeriyle demişti. 7 aylık hamileyken de masada kalırsın bu şekilde olmaz demişti. Sonra başka bir doktora gittim bana sabah kıymalı yumurta öğlen ve akşam yemeğinde de kesinlikle et yiyeceksin dedi. Uyguladım kan değerlerim tavan oldu. Her hamileye tavsiye ederim..
Zuleyha_Evren Miya-m bence en etkilisi siyah et ve ciğer yemek annem kansızlıkla uğraşıyor senelerdir. Etle biraz da olsa düzeltebiliyoruz. Tabi anneminki hiç yok denecek kadar az olduğu için bir tık diyorum. Belki size de katkı sağlar. Yiyebilirseniz tabi inşallah huylanma falan yoksa.
Miracaslan Miya-m kan ilacınızı içerken taze sıkılmış portakal suyu için yada mandalina yiyin portakal yiyebilirsiniz bunlarda c vitamini olduğu için hapla birlikte daha çok etki gösteriyormuş kuru üzüm yiyin çekirdekli çekirdeğinide çiğneyin
Melo-fndkc mervesercandemir kıymalı yumurtada kıymayı çok mu koydunuz yoksa azıcık bile koysam etkiler mi? Bende de kansızlık var :(
meltembal19 ferinject serum var. böyle ciddi kansızlıklarda veriliyor. doktorunuz bundan bahsetmedi mi?
Miya-m meltembal19 tekrar tahlil istedi. Ona göre ne yapacağımıza bakalım dedi. Bir öneride bulunmadı şimdilik
meltembal19 Miya-m bende de aynı durum var da. 2 şişe ferinject ile yükseldi biraz. ama hala da gereğinden düşük. 10.7 şuan 9.5 dan yükseldi. sanırım 3. şişeyi de alacağım.
Tugba54_ Miya-m benimde kan ilacını sabah akşam kullanmama rağmen düşük çıktı geçen doktor 2 venofer ampul taktırdı serumla kan depolarını doldurmak içinmiş ve et yememi söyledi 31+5 im
mervesercandemir Melo-fndkc valla eşim yapıyordu etten kıymadan midem bulanıyordu çünkü. Piştikten sonra kokusu daha katlanılır oluyordu burnumu tıkayıp yiyordum mecbur. O ay 5 kilo almıştım. Ameliyathane de kan desteği gerekicek diyordu doktor gerek kalmamış mesela çok şaşırmıştık