Hanımlar bende astım var alerji var 2 gündür yine öksürük tuttu gecede sahurdan sonrada nefes darlığı başladı hırıltı öksürük yine atak yani acile gittim hava verdiler sonra da poliklinik açılınca bir fisfis verdi sadece zor durumda kullan dedi sizler nasıl basettiniz hafiflettiniz astımı birde bebekte gelişim geriliği oluyormuş astım hastalarında ondan da korktum