Anonim01 Kızlar pijama takımlarımı hep uzun aldım ama kısa kollu mu alsaydım bilemedim iki gün öncesine kadar bile havalar yaz gibiydi. Neler aldınız siz ?
Mge-drkk96 Anonim01 2 takım aldım ne olur olur olmaz diye birini uzun kollu birini kısa kollu canım günüm mayısın ilk haftası doluyo ama sezaryen olma ihtimali var nisan sonu gibi bayram sonrası şimdilik vaziyet bu şekilde
Alymus Anonim01 Nisan 26 gösteriyor benim 40 haftayı beklersek 1 adet uzun kollu pijama 1 adet gecelik koydum ben
Anonim01 Alymus kısa kollu alayım ben de mayıs gibi olma ihtimali var benim de kaloriferi baya yakıyorlarmış herhalde bilmiyorum tam da
Mge-drkk96 Anonim01 canım sen bilirsin gene de ben yelek de koycam çantama nolur nolmaz hastane sıcak olur gene de duruma göre bakabilir sin lcw dan aldım ben 220 idi indirime girmişti sanırım
sburcu41 Anonim01 bir tane kısa kollu bir tane uzun kollu aldım. Benim de Nisan sonu gözüküyor. Ben çok sıcağı sevmeyen biri olarak kısa kollu da almak istedim ki hastane odaları sıcak oluyor dışarı çıkarken de üzerime bişey alırım diye düşünerek bu şekilde aldım