Mevsen
bugün 38. haftama giriyorum sizlerde de vardır muhakkak aşırı gerginim ağlamaklı modda dolanıyorum . 2. gebeliğim ve doğum yklaştıkça aşırı gerginleşiyorum hem bir an evvel doğurmak istiyorum hem doğurduktan sonra nasıl başa çıkacağımı düşünüyorum saçma rüyalar görmekte cabası .. Biri sataşsa her an kavga edecek potansiyele sahibim ah nolacak bu halim? suanda 1 saattir uyuma mücadelesi içindeyim