ZeynepzdemirAkta 25 haftalık hamişim önce sabah kalktığımda sol bileğimde hafif bir ağrı hissettim üstüne yattığım için Ağrıdığını düşündüm. Sonra ağır nesneleri o elimle kaldıramadığımı farkettim felaket bi ağrı yapmaya başladı 10 gün böyle devam etti. Ortopediye muayene oldum baş parmağımdan geçen tendonların ödem yaptığını ve gebelikte bu rahatsızlığın çok sık yaşandığını söyledi. Maalesef bir tedavisi de Yok hamiş olduğumuz için. Buzla masaj ve baş parmak destekli bileklik kullanıyorum. İşin daha da kötüsü diğer elimde de aynısı çıktı günlük işlerimi kısıtlıyor maalesef.ve gebelik buyunca devam ettiği söyleniyor. Benimle aynı durumda olan bu hastalığa yakalanan ve atlatan var mı
Nefesimm ZeynepzdemirAkta bende ayniyim 36+4 sol elim sisiyor uyusuyo karincalaniyo hissizlesiyor agir bisi kaldrdigmda agriyor sinirlere baski yapiyormus odem dr bebek dogunca 40 güne kadar gecer dedi
ZeynepzdemirAkta Begum35 Benim doktorlardan aldığım cevap hamilelikten dolayı olduğu yönündeydi buzla 2 saatte bir 15 dk masaj yapabilirsiniz
ZeynepzdemirAkta Eih92 evet canım yakın zamanda yaptırdım tahlillerimi bi sorun yok Çok şükür 3 tane de ortopedi doktoruyla görüştüm hepsi de gebelik süresince devam edeceğini söyledi 😞
Krm Ben de başından beri çekiyorum bilek sorununu. Bilekteki kemikler tıkır tıkır sesler geliyor. Bunun için bir egzersiz verdi bana doğum destekçim. Burdan atabilsem videosunu atardım canım çok rahatlatıyor. Ayrıca doğuma doğru daha da artıyor çünkü kemikler yumuşayıp açılma olması için kendini hazırlarken yumusamasini istemedigimiz kısımlardaki kemikler de bazen yumusadigindan böyle oluyormuş. Benim korkum kalıcı olur mu idi. Doğumdan sonra kesin geciyormus çok şükür.
Mavisilegamzeli deletedmom734 Aynı şey bir haftadır bende de var sağ avuç içimden dirseğime kadar uyuşuyor ve elim ağrıyor çok kötüyüm
MerveSglk95 Bende de var malesef 27 haftalık hamıleyım sag elim genelde şişşıyo ve agrı yapıyor norolojıye gittim sınır sıkışması dedi gebelikten kaynaklanan bişey geçer dedi de dogumdan sonra geçiyormuş
ZeynepzdemirAkta Nefesimm çok geçmiş olsun ne güzel sizin de doğumunuza az kalmış yakında kurtulursunuz inşallah
Krm ZeynepzdemirAkta istersen numaranı yaz whatsuptan atayım ya da mail adresini falan. İki hareket var çok iyi geliyor.
Krm ZeynepzdemirAkta attım ama wetransfer ile çünkü mail kapasitesi almadı videoyu. Umarım işine yarar.🤗