Aysennnnnn Hanımlar bugün opu işlemim oldu. Hayırlı ve sağlıklı embriyo gelişimi için dua ederseniz çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 . Biraz sıkıntılı bizim durumumuz .