Bu benim ikinci hamileliğim ilkinde sadece kısa bir süre böyle bir hissim olmuştu geçmişti . Progestan kullanıyorum ondan mı yoksa bu hamileliğim zor mu geçecek hiç bilemiyorum . 7 haftalık hamileyim son iki haftadır ne bişey yiyebiliyorum ne bişey yapabiliyorum . Yoğun bir bulantı hissim var sadece yatmak geliyor içimden asla geçmiyor bu his. Var mı benim gibi olan . Şunu yaptım geçti diyen ?