berryy21 Kesinlikle fetali tavsiye ederim, tecrübeme istinaden. İkiliyi yaptırsanız bile %80 oranında sonuç veriyor size, % 20 riskli durumda oluyorsunuz. Hep bi şüpheniz oluyor. Fetal testte ise %99,98 oranında bebeğiniz sağlıklı denebiliyor bir sıkıntı yoksa. İçiniz rahat oluyor doğuma kadar en azından.