Basak2906 Merhaba.. 2li tarama sonuçlarını hemen veriyolar mı yoksa 1 hafta sonra mı çıkıyor? Ona göre doktorumdan da randevu oluşturacağım. Özel hastane bu arada
Eflinnisa Basak2906 arkadaşım özelde yaptırdı 10 gün sonra cıkar dedi ben devlette yaptım 3 gün sonra cıktı
Tugraseda Yaptırıcağınız hastaneye sormanız daha güvenli olur. Ultrasonda kağıdı hemen veriyolar ama alınan kanın sonucu 1 haftaya çıkıyo dendi bana. Öylede oldu bir haftaya cıktı özelde yaptırmıstım
Basak2906 Tugraseda aslında aradım bölümde telefona bakmadılar doktorum çok yoğun ona göre önceden alayım derim randevuyu
Merve_vrl Ben de dün özel hastanede yaptırdım canım ve 1 hafta sonraya çıkacağını söyledi doktorum. Umarım sağlıklı çıkar hepimizin sonuçları,şimdiden geçmiş olsun 🌸
Gizemzem Benim devlet hastanesinde 15 güne çıkmıştı. Hastaneyi aramıştım bilgi veriyorlar çıkıp çıkmadığı ile ilgili