Mrstutii Şehir hastanesii , yani özel gibi ince ayrıntı beklememelisin beklentini düşük tutarsan şehir hastaneleri güzel temiz , doktorlar nazik .
Ama dediğim gibi canı isterse boy kilo gelişim, ultrason kağıdı veriyorlar hiç vermeyen de var . Temizlik ve disiplin açısından da güzel . 21 haftalığız ben gidiyorum devamlı