Kızlar ben 20+3 haftalık hamileyim. Doktorum 20 den sonra bebeğin hareketlerini hissedersin dedi ama böyle çok nadir gün içinde zaten hiç hissetmiyorum gece uyumak için yattığımda da yok denecek kadar az oda zar zor kendim elimle uyandırarak bazen o şekilde bile hiç hareket hissetmiyorum bu normal mi acaba tam anlamıyla böyle ne zaman kıpır kıpır olur ki 🥺 bir sorun mu var acaba diye çok korkuyorum 😔