melike098 Hulyakkus son 17 gün var benimde ama sancı falan çıkmıyor nst de sizin var nasıl oldu doğumunuz sancı falan çıkmış mıydı
btllsk Sultanesat Uygulamaya göre 50 ama sezaryen olacağım ve Bayram sonu dedi doktor tam 1 ay var 🙈😍
melike098 Esmanilsu benimde 17 gun var ultrasona göre sizin sanciniz falan mi cikiyor mu nst de yoksa daha erken mi bian once dogsun istiyorum artik yaa
Esmanilsu melike098 geçen hafta nstye bağlandın sancım çıkmadı ama artık sancımın oldugunu fark ediyorum yürümem bile zorlaştı hem çıkmasını istiyorum hemde korkuyorum