2gun sonra gidcem 25+2de 600gr olursa sevinirim sjsj cunki yeyip icmem hic iyi degil hic birsey yiyeçiyorum dogru duzgun beslenemiyorum bebek nasil beslensin🥺 .22+1de 457 grdi nornal demislerdi burda benim haftamda olan annelerin bebekleri 22de 600 700 daha cok olanlarda vardi hatta.ama hic kafama takmiyorum her bebek 4kilo dogacak degil ya saglikli gelsinler yeterki balum.