Kızlar kızıma hem bebek mevlüdü hemde 6 ay kınası yaptıracağım inşallah mayısta bana önerebileceğiniz hediyelikler var mı yada yaptıran olduysa ne gibi şeyler yaptırdınız ben biraz değişik birsey olsun istiyorum. Geçen bakmıştım bi sayfadan tesbihlik ve zikirmatik buldum ama kapıda ödeme yapmıyor açıkçası korkuyorum 1500 tutuyordu dolandirilmaktan falan çok korkuyorum.