Eveeetttt kızlar ben geldimm 13 haftamda önlem amaçlı serklaj atılmıştı ..
Zorlu yollardan geçtim ama Allahıma bin şükür 37+1 gördüm..
Bugün dikişlerim alındı önce muayne oldum bebeğimin kilosuna boyuna baktık çok şükür gayet iyi 🤲
Dikişlerini önce burda almayı denicem alamazsak ameliyathaneye ineriz dedi..
Spekulum ile denedik ben kendimi kastığım ve serklajı biraz geriden attığı için pek başarılı olamadık plastik spekulum kırılır bide uğraşırız dedi ve pes ettik ameliyathaneye indik..
Orada demir spekulum takıldı ulaşması gene biraz zor oldu ama şükür aldık kurtuldum biraz zorlandım çünkü ben kendimi alttan muaynede bile gereksiz kasan biriyim eminim kendimi kasmasam bu kadar zorlanmazdık biraz kanamam var normal olucak okadar dedi ..
Sıra artık kızımın gelmesinde 2cm açıklık var kızım doğum kanalında anası gibi sabırsız 🙄🙄🫣